Ile Maurice

Précédent   Ile Maurice > Ile-Maurice.Com > Discussions Générales

Réponse

LinkBack Outils de la discussion Modes d'affichage
Vieux 08/09/2004, 00h31
Membre Junior

Par défaut sega moris

capave lontan mo pa finne tanne banne sega astere, mais depi mo ecoute radio moris mo tanne ene tas sega laisse mo dire zotte, mo frecante banne sechellois rodrigais ecke reunionais ein pe malgasse...en plisse banne tamtam souvan fere ansamme r banne la...abe mo kitte foi tro linflience le zotte la misik, mais sega morissien meconnaissable, pou moi entouka, kan nou zouer sega bizin servi banne ancien morsso...antouka..pa facile, ki pou fere zotte...
Poildeq
Réponse avec citation
Publicités
Vieux 08/09/2004, 07h05
Membre Senior

Par défaut

C'est vrai que ça déroute quand on l'écoute. Les raggas et tout c'est pas mal mais j'ai du mal à l'associer à ce que je connais du séga. J'adore radiomaris aussi mais quend je demande des séga, je fais dans ancien morceaux aussi!!! facile réconet quand mo là, c'est Cassiya, windblows, Claudio, michel legris et autres mais zamais banne nouveau group... mais quand je les écoute je les découvre avec plaisir... Ah oui éna Alain R qui mo fine découvert avec so "Li tourner" ene véritab plaisir... (merci Corinna )

Qui écoute les donneurs d'avis suit le vent à la trace... (Proverbe haoussa)
Réponse avec citation
Vieux 08/09/2004, 07h07
Membre Senior

Envoyer un message via MSN à corinna
Par défaut

je t'en prie zaza ce fut un plaisir elle est terrible cette chanson
Réponse avec citation
Vieux 08/09/2004, 14h04
Membre Junior

Par défaut

ayo li tourner bien popilaire, mais mamzelle lamour ene lotte ki nou contan...ou bien Jean Marc Volcy...ene Seychellois...Serge Lebrasse ene lotte popilaire ici..sirtou bann Reunionais, gagne ein pe malgasse mais so la misik bien varie ena 16 tribus pricipale laba dons sacainne ena so la misik..
POildeq
Réponse avec citation
Vieux 08/09/2004, 14h09
Membre Senior

Par défaut

quand to tanne bake yaya ou vendredi sen lors radiomoris... ma pas loin!! mo mari content Volcy. Mo pou essaye écoute lézot pou guetté! Sinon réuninnais mo conne ziss baster pou l'instant!

Qui écoute les donneurs d'avis suit le vent à la trace... (Proverbe haoussa)
Réponse avec citation
Vieux 08/09/2004, 19h14
Membre Junior

Par défaut

Citation:
Envoyé par corinna

ah ouai !

J'ai l'occasion d'entendre le séga en boite seulement mais j'n'ai pas encore entendu des groupes jouer des morceaux mieux ke cassiya !! Alain Ramanisum fait de bons morceaux aussi,j'ai son avant dernier album il est vraiment bien.

Li tourné j'ai adoré et j'm'eclaterai encore dessus c sur !!

".. so lékor devan so lékor derière li tourné li tourné !! y lèv so lamé la oooooooooooooooo wo nananaaaaaaa "
Réponse avec citation
Vieux 08/09/2004, 23h39
Membre Junior

Par défaut

poildeq,

Ki santer to envi écouter? Tou kalité ena aster. Style Cassiya, style Nancy Dérougère, style Vishnou, style Blakkayo, style grup Latanier... To nek choisir!

Zaza, to bisin écoute dernier album Jean-Marc Volcy sur Live Soul Sega avec Elvis. Siper top.
Réponse avec citation
Vieux 08/09/2004, 23h42
Membre Junior

Par défaut

Salut,

Il y a le dernier album de Alain Ramanisum qui vient de sortir: Prisonnier (La Réunion Lé La).

Il y a une soirée à Paris le jeudi 16 sept.
Voir: http://radiomoris.com/rm/about869.html

Citation:
Envoyé par Ilèj
Citation:
Envoyé par corinna

ah ouai !

J'ai l'occasion d'entendre le séga en boite seulement mais j'n'ai pas encore entendu des groupes jouer des morceaux mieux ke cassiya !! Alain Ramanisum fait de bons morceaux aussi,j'ai son avant dernier album il est vraiment bien.

Li tourné j'ai adoré et j'm'eclaterai encore dessus c sur !!

".. so lékor devan so lékor derière li tourné li tourné !! y lèv so lamé la oooooooooooooooo wo nananaaaaaaa "
Réponse avec citation
Vieux 08/09/2004, 23h45
Membre Junior

Par défaut

Citation:
Envoyé par poilde_q
ayo li tourner bien popilaire, mais mamzelle lamour ene lotte ki nou contan...ou bien Jean Marc Volcy...ene Seychellois...Serge Lebrasse ene lotte popilaire ici..sirtou bann Reunionais, gagne ein pe malgasse mais so la misik bien varie ena 16 tribus pricipale laba dons sacainne ena so la misik..
POildeq
poildeq,

Tu es inscris sur RadioMoris.Com? Si oui, tu peux faire tes demandes de disques qui passeront automatiquement.
Réponse avec citation
Vieux 09/09/2004, 20h24
Membre Junior

Par défaut

hey zotte extra mari bon kan to gagne ene rapport coumme sa are dimounne, merci radio moris, mo puter tt l tan pe zoer to la misik, pa ravanne ki soffer ici, mais laptop pe ranne lafimer...merci boucou zotte tou..
baster pamal mais moi mo contan Gilbert Pounia (ziskakan) extra creatif boug la...
Mo done zotte ene ti tiho...bientot pou ena ene Klib kreol kanada (KKK) hahaha..bane seychellois, malgasses, rodrigais, reuninais ena ene sel famill malheuresement, antillais, ecke morissien ena francophone kanadien ici oussi ki ouler zoinne, aber moi mo dire si to sympatize r la kose to ene mame...ki zotte dire, pe mette sa diboutte..pena zesse..lotte cou mo rode website kotte ena foto banne tamtam kreol organizer par (KKK) mo mette lors forum.
Poildeq
Réponse avec citation
Réponse

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages