![]() |
|
| ||||
| ||||
| Mirella finn fer mwa goutt enn mazavarou ! mo pa dir zot !
__________________ Pa vinn mové, nou isi zis pou enn moman ! |
| Publicités |
|
| ||||
| ||||
| ayo pas facile ça quand asise lor trone apres qi finn bien bouff pima hahaha zanana ek ene bon gros disel ek pima crazé oof..
__________________ La vie est comme une glaçe alors profitant y avant qu'elle s'effondre |
|
| ||||
| ||||
| Eh les amis vous donner envie d'aller à Maurice et me faire inviter par les Mauriciens car je ne crois pas à L'h^tel on aura tout ça. J'ai plus de famille à Maurice alors je compte sur les compatriotes. Je crois on peut commander ça dans un resto, si vous lui demander de vous préparer ces mets. |
|
| ||||
| ||||
| Citation:
et dans ma famille et dans celle de Mila, tu te mangeras les doigts ! Mais ce n'est pas le confort de l'hotel! C'est avec des vrais mauriciens ! et tu mèneras une vie de mauricien et non de touriste !
|
| ||||
| ||||
| Citation:
To koze zanana! ici mo fer chouchou, mangue, masson, bilimbi, concombre, zamalac tou sa ek piman di sel. Zot pa kone sa ici, zot pa kontan non plu ! kan mo manze bred, zot dir ki mo manze manzé bef ! Mo fer fou.. ! Ena enn ta mouroum ici, personn pa manzé, mon fer mo ban copin goutt margoz ek pwason, zot pa ti koné. Zot manze margoz mur!
|
| |||
| |||
| les samoussa cest trop bon ma mère est un vrai cordon bleu elle les fait si bien cest surement parce qu'elle les fait avec amour. |
|
| |||
| |||
| samoussa pas bon sa ! http://maxlavianne.over-blog.com/ |
|
| ||||
| ||||
| Citation:
kot tone viv twa ? Mila finn fer rissol ! Tamamm !!!
|
| ||||
| ||||
| Maxlavianne, Eski to ranne twa compte ki to pe dir ene tas sacrilèges...perna narien meilleur qui ene bon samoussa la vianne !!! Bruno, pas baté...mais se koi..rissol ??? |
|
| |||
| |||
| .......... |
![]() |
| Outils de la discussion | |
| Modes d'affichage | |
| |
Discussions similaires | ||||
| Discussion | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
| Qui aime les crêpes ??? | bisoulili | Papotages | 343 | 23/06/2006 23h52 |